FABIA 1.4, Bencin 50/68(kW/KM), 2000-2008, AME

Originalni zavorni koluti in obloge (komplet spredaj) z vgradnjo

209,32 €

Paket nudi vgradnjo originalnih zavornih kolutov (par) ter oblogi proizvajalca vozil na pooblaščenem servisu.


Originalne zavorne kolute in obloge (par)


Vgradnja zavornih kolutov in oblog


2-letno jamstvo na vgrajene originalne dele


Asistenca - jamstvo mobilnosti
/ preberite več +  

  • Ker popolnoma ustrezajo serijskemu standardu proizvodnje  novih vozil,
  • ker so prilagojeni moči motorja, masi in največji hitrosti vašega vozila. Tako ste lahko brez skrbi, saj bo vaše vozilo vedno optimalno zaviralo.
  • Ker so se pri primerjalnih testih, ki so jih izvedli neodvisni inštituti za testiranje, odrezali bistveno bolje kot testirani konkurenčni izdelki.
  • Ker so odporni na razpoke do najmanj 500 zaporednih zaviranj s polno  močjo. Zato se lahko v ekstremnih situacijah popolnoma zanesete na vaše zavore.
  • Ker se zanesljivo odzivajo tudi pri ekstremnih temperaturah.
  • Ker imajo notranje hladilne kanale, ki enakomerno porazdelijo temperaturo in se tako zavorni kolut hitreje ohladi. To zagotavlja, da ne bo prišlo do  poškodb zaradi pregretja.
  • Ker so bistveni del usklajenega sistema podvozja (pnevmatike, zavore, blažilniki).  Sistem podvozja lahko optimalno deluje le takrat, ko so tri komponente pnevmatike, Zavore in blažilniki v brezhibnem stanju.

Originalni zavorni koluti z oblogo zmanjšujejo hitrosti oz. zaustavljajo vozilo, tako da skupaj z zavornimi oblogami ustvarijo zaviralni moment. Zaviralni koluti imajo pomembno vlogo pri varnosti vozila, saj morajo zagotavljati vozilo varno v vseh vremenskih razmerah, pri vseh hitrostih, voznih situacijah in preko celotne življenjske dobe delovanja zavor.

Previdnost ni nikoli odveč!
Za večjo varnost vašega vozila pa ne pozabite tudi na druge pomembne komponente, ki pripomorejo k pravilnem zaviranju: zavorne obloge, zavorna sedla (aluminijasta, lita), zavorne cevi, zavorna tekočina, antiblokirni sistem (ABS), ojačevalnik zavorne moči, elektronska porazdelitev zavorne moči (EBV) in elektronski stabilizacijski program (ESP).

  • Obraba zavornega koluta, v skrajnem primeru razpoke,
  • globoki žlebovi in brazde v zavornem kolutu,
  • nihanja zavorne moči,
  • tresljaji (drgnjenje) na zavornem pedalu,
  • trajno slišni zvoki drsenja/piskanje,
  • prikaz obrabe pod najmanjšo mero,
  • deformacije in znatno variiranje mer.
  • Da igrajo odločilno vlogo pri zaviranju vozne lastnosti, masa vozila, hitrost in zlasti kakovost delov?
  • Da pri zaviranju s polno močjo pritiskajo obloge na zavorni kolut s  povprečno silo ene tone? Originalni zavorni koluti se pri tem ne deformirajo in ne prelomijo.
  • Da morajo biti zavorni koluti pri vožnji navzdol odporni na temperature od pribl. 800 °C do 1.000 °C?
  • Da dolge, vlažne zime povzročijo korozijo zaradi kemičnih vplivov (npr. soli za posipanje cest)?
  • Da se lahko poveča nevarnost zanašanja vozila, če so zavore na eni strani vozila močneje obrabljene?
  • Da zavorna moč pri visokih pojemkih večkratno preseže moč motorja?
  • Da se morajo za zagotavljanje enakega zavornega učinka na obeh kolesih iste preme zavorne obloge vedno zamenjati v paru?
  • Da se zavorna pot početveri, če se hitrost podvoji?