FABIA 1.9 SDI, Dizel 47/64(kW/KM), 2000-2008, ASY

Originalne zavorne obloge (komplet spredaj) z indikatorjem obrabljenosti z vgradnjo (Z indikatorjem)

79,55 €

Paket nudi vgradnjo originalnih zavornih oblog (par) proizvajalca vozil na pooblaščenem servisu.


Originalne zavorne obloge (par)


Vgradnja zavor


2-letno jamstvo na vgrajene originalne dele


Asistenca - jamstvo mobilnosti
/ preberite več +  

  • Ker se natančno ujemajo z originalnimi deli,
  • ker imajo specifično zasnovo glede na premo,
  • ker imajo toplotno izolacijo, ki preprečuje, da bi zelo visoke temperature zavornih kolutov dosegle zavorni valj in povzročile nastanek parnih mehurčkov v zavorni tekočini ali okvaro zavornega sistema,
  • ker lahko premagujejo visoko tlačno obremenitev,
  • ker zanesljivo delujejo tudi v ekstremnih situacijah kot so vročina, mraz in velika obremenitev,
  • ker je zaradi samodejnega nastavljanja sila pritiskanja na zavorni pedal po vsakem zaviranju enaka,
  • ker so zavorni koluti in zavorne obloge optimalno usklajene in tako preprečujejo pojemanje zavorne moči,
  • ker so zavorne obloge usklajene z zavornim kolutom ter drugimi komponentami zavornega in vzmetnega sistema.

Naloga zavornih oblog je zmanjšanje hitrosti oz. zaustavitev vozila, tako da skupaj z zavornimi koluti ustvarijo zavorni moment.  Zavorne obloge prenesejo zavorni moment na zavorne kolute, ki se od tam prek koles prenese na stičišče pnevmatike s cestiščem. Pri tem se kinetična energija pretvarja v toploto. Torni material zavornih oblog drsi po zavornih kolutih.

Previdnost ni nikoli odveč!
Za večjo varnost vašega vozila pa ne pozabite tudi na druge pomembne komponente, ki pripomorejo k pravilnem zaviranju: zavorni koluti, zavorna sedla (aluminijasta, lita), zavorne cevi, zavorna tekočina, antiblokirni sistem (ABS), ojačevalnik zavorne moči, elektronska porazdelitev zavorne moči (EBD) in elektronski stabilizacijski program (ESP).

  • Obraba zavorne obloge; v ekstremnih primerih so robovi odkrušeni,
  • razpadanje zaradi čezmerne vročine,
  • vibriranje (drgnjenje) zavornega pedala,
  • stalen zvok brušenja/cviljenja,
  • prekoračena najnižja raven na mehanskem/elektronskem indikatorju obrabe,
  • izmerjeno zmanjšan zavorni učinek na napravi za preverjanje zavor.

 

  • Da na učinkovitost zaviranja pomembno vplivajo način vožnje, masa vozila, hitrost in zlasti kakovost delov?
  • Da originalne zavorne obloge delujejo optimalno tudi z  originalnimi komponentami zavornega sistema?
  • Da pri zaviranju s polno silo pritiskajo zavorne obloge ob zavorni kolut v povprečju s silo 10.000 N?
  • Da morajo zavorne obloge pri vožnji po klancu navzdol prenesti temperature od 800 do 1000°C?
  • Da lahko manj kakovostni izdelki povzročijo, da kemične snovi med dolgimi in vlažnimi zimami uničujejo zavorne obloge?
  • Da je nevarnost zanašanja vozila večja, če so zavore na eni strani vozila močneje obrabljene?
  • Da je treba zavorne obloge na premi vedno zamenjati v paru, da zagotovite enak zavorni učinek na obeh kolesih iste preme?
  • Da je zavorna pot za štirikrat daljša, če se hitrost podvoji?

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Porsche Slovenija